11 Haziran 2011 Cumartesi

Nemo


Yarın oğlum 2. yaşına giriyor, onun için çok sevdiği karakterler ile bir pasta yapmaya karar verdim.

Pastanın içinde karamel ve vanilya şurubu ile ıslattığım kekler ve az krema ile karıştırdığım bitter çikolata kullandım. Alt katında portakal aromalı gofretli çikolatalar, üst katında ise frambuaz aromalı beyaz çikolata topları kullandım.

Pastanın içini daha öncede yaptığım için sonuçtan oldukça eminim, şu ana kadar deneyen herkes çok beğendi, umarım yarın da beğenilir.



Pastanın üstünü ise şeker hamuru ile kapladım ve resifleri andıran süsler yaptım. Süsleri belirlerken internette görmüş olduğum resimlerden faydalandım. Karakterler için ise Amerika'dan getirtmiş olduğum figürleri kullandım.


1 yorum:

  1. Tebrikler. Çok şahane bir pasta olmuş. Oldukça profesyonel

    YanıtlaSil